Klussen

Dumped by Steffer 24 November 2010

De laatste tijd ging alle aandacht naar het project van de Gama Matra. Oog voor de andere modellen had ik niet en daarom heb ik maar even uitgezocht wat er tot nu toe mis is met de bolides in mijn wagenpark. De meeste zullen altijd wel de predikaat "thuisracer" behouden maar ook dan is het nodig om de topconditie van deze modellen op peil te houden! Een kort overzicht van komende klussen....


Ninco Honda NSX Epson

De NSX werd gekanibaliseerd tbv de Supra, die een versleten achteras had ter hoogte van de lagers. Omdat de Mosler omgetuned is naar SI, dacht ik dat ook bij de NSX te doen. Maar omdat ik alleen het achterasje nodig had maar alleen de assen besteld.


Fly Porsche 917 spyder Interserie
De Matra had voor afgelopen Classic een ander Fly schoentje nodig. Deze werd uit deze Fly getrokken. Aangezien ik de Matra een ander schoentje laat aanpassen zal de Porsche zijn eigen schoentje weer terugkrijgen.


Ninco McLaren F1 GTR Art Sports




Volgens mij is er in juni 2009 al een post gewijd aan het gebroken schoentje van de Mclaren....hoog tijd dat ik de reparatie ga uitvoeren!!


Fly Lola B98 Coca Cola

Tja, wat moet ik hiermee beginnen? Hier is echt gekanibaliseerd: de NSX Shark en de achteras gingen naar de Porsche 908 die ik in de Classic race bij Slipstream heb ingezet en het kroonwiel is naar de Matra gegaan. Waar de wielen zijn gebleven weet ik ff niet....


Scalextric Ford Mustang

1 van mijn eerste 4 slotcars. Heerlijke drifters die Muscle Cars. Daarom nog steeds op de originele bandjes. De Camaro was de favoriet en hier heb ik de bandjes geheel weggesleten. Geplukt van de Mustang die nu zonder zit. Originele Scalex er weer onder of ombouw naar SI? Ik wacht wel totdat mijn nieuwe baan er staat.....


Fly Alfa Romeo 147 Pearle

Dat ding zit volgepompt met lood voor EN achter vanwege de ligging van de motor voorin. Daarmee kan ik er redelijk mee overweg, maar een fout wordt goed afgestraft! De rechterbuitenspiegel moet nog ergens liggen en de achtervleugel kan ik alweer gaan lijmen....


Ninco Mosler MT900 Daytona

Voor weinig een mooi model. Moet ie wel heel blijven! De laatste race bij Huug toch een flinke crash waarbij de vleugel zich distantieerde van de body en de raamstijl rechts krak zei...Moet eigenlijk een andere vleugel komen want nadat het gelijmd is zal het er snel weer af vliegen....


Fly Porsche 908 Martini

De Porsche is tijdens zijn laatste race op Woodmans ondersteboven tegen de zijkant van de baan geknalt.....en daar kan de, toch erg flexibele opgehangen, achteruitkijkspiegel niet tegen! Nieuwe bestellen of repareren....??


SCX Opel Astra DTM



Dat die aan minieme puntjes opgehangen achtervleugel het zo lang heeft uitgehouden begrijp ik niet. Te weinig mee gereden? Iig zal ik deze er weer aanhangen, maar hoe...?

2 comments

  1. PorscheHarry miept:
  2. Zoveel te doen, je hebt nog zoveel te doen ...

    Gelukkig ben ik dus niet de enige met een lade vol projecten :-S

     
  3. Steffer miept:
  4. PH: en ik en er nog 2 vergeten...haha...