Racen bij Huug

Dumped by Steffer 06 November 2010

Dat de bezoeken aan mijn weblog dalen is niet zo verwonderlijk. De laatst geplaatste post was op 16 oct...

Een weekje eruit geweest naar Valkenburg, heel veel tijd kwijt aan de opzet en vullen van de website voor de turnvereniging van mijn dochter, optreden in Purmerend, huiselijke knutselbezigheden en een afwijkend gedrag mbt het bekijken van slotweblogs, heeft ertoe geleid dat ik nu pas weer een post ga plaatsen...

Even wat statussen doorgeven: Houten baan: nada, Gama Matra: mwoah..., racen: 1x...

Ik heb tussendoor nog wat aan de Matra body zitten schuren, maar geheel moet nog gespoten worden! Net als de Classic in Drachten verleden jaar doe ik alles weer op het allerlaatste moment....op sijn Stef'Rs dus..

Afgelopen dinsdagavond met de Matra richting Huug gegaan om te kijken wat deze nu op een Ninco baan doet. Ik moet zeggen, hij rijdt goed maar ook hier vrij vaak uit het slot. Nu moet ik nog een ander schoentje erin zetten zonder afgeslepen puntje, maar of dat de oorzaak is? Er zit al een hoop lood in, meer kan echt niet..

Natuurlijk was het niet alleen een Matra avond... Huug had de beschrijving van Henk van de SI regelaar uitgeprint en samen zijn er eens rustig doorheen gelopen. Als het goed is zal Huug dus de komende races van de laatste plaats af zijn...

Dan was er ook nog tijd (op zolder hanteerd Huug nog de zomertijd...) om wat te racen: Mosler Stef tegen Supra Huug, R8 Stef tegen Dome Huug en een Fly Ferrari Stef tegen Fly Porsche Huug. Very close racing! Vooral de race met de SCX R8 en Dome was errug close. Maar ook de Mosler/Supra was close...zo close dat een crash de Mosler vleugellam maakte, het binnenwerk los kwam te zitten, een raamstijl is gebroken en de achtertrein geheel eruit was gewipt....dat wordt weer klussen de wintermaanden...

...als ik daar aan toe kom...

Natuurlijk mijn plaatjesmaker vergeten en dus eentje geleend.....das wel te zien....

0 comments