Mosler getuned

Dumped by Steffer 23 December 2009

De "mazzel" Mosler heeft nu het Slotit tunesetje ingebouwd. Ik heb tegelijkertijd het chassis stijver gemaakt op mijn manier die ik ook bij de NSX en Supra heb gedaan:

Een stukje plastic tussen de motor ophangpunt en het chassis.


Ook aan de andere kant komt een stukje plastic te zitten. De motor is voor de rest met hotmelt vastgezet. Nadeel: het wordt een smerige boel en ziet er niet uit. Maar dat weegt niet op tegen het voordeel dat de motor goed vast komt te zitten. Bij nader inzien had het stukje plastic ook iets groter kunnen zijn omdat het chassis nog een heel klein beetje kan buigen..


Voorin heb ik maar 2 plakjes lood ingelegd. Voorlopig is dat voldoende. Dat zal wel veranderen naarmate ik er meer mee rij.


Nadat alles erin zat heb ik een partij foto's gemaakt. Bij het zien van de foto's viel het me op dat de voorwielen ver naar buiten staken en buiten de body staken. De as heb ik daarom een enkele milimeter ingekort.


Daarbij heb ik maar meteen de zwarte inserts achter goudkleurig geverft (natuurlijk had ik ook de goudkleurige kunnen bestellen maar ik had nog enkele partijen van ongebruikte zwarte liggen) De velgen voor heb ik ook voorzien van een zilverkeurig randje, net als achter en ook te zien is op de orginele foto van de Mosler.


En Fr103, het sleepoog voor heb ik verwijderd...uh...per ongeluk...Voor de rest, zie de pics...

11 comments

  1. FRANK103 miept:
  2. Gave bak, die Mosler!

     
  3. Anonymous miept:
  4. getuned is gewoon standaart

     
  5. Dutch miept:
  6. Een hele mooie auto, zo'n Mosler.

     
  7. BK-Racing miept:
  8. Goud is wel weer erg "camp".

     
  9. Steffer miept:
  10. Fr103: Juist en deze gaat jouw Mosler straks een poepie ruiken (Niet de NSX, das een ander verhaal...)

    Gerard: Juist, en eigenlijk moet Ninco dat zo doen...tegen dezelfde prijs natuurlijk...

    HuubG: Vond ik ook al vanaf het moment van uitkomen...

    BK: Yep, maar hij lijkt tenminste op de echte versie....Bij de volgende stef-ferbouwing gaat hier wel wat aan veranderen....maar geen zwart, dat is zo standaard SI tuning achtig...

     
  11. arnaud miept:
  12. mooie auto die mosler, moet er zelf ook maar een keer aan denken om hem aan te schaffen.

     
  13. FRANK103 miept:
  14. @Stef: wat betere banden op de club mosler en jij bent gewoon weer gezien!

    BEgin volgend jaar maar een paar keer afspreken, de rka moet ook nog worden voorzien van lood. Moet ik ons ook alvast aanmelden voor kampen? Wil Terry dan ook mee?
    Hoor het graag!

     
  15. Steffer miept:
  16. @Arnaud: Doen! Rijd ook goed!

    @Fr103: Hahahaha....
    Ik had het al met Huug en Terry over, ik wil de houten Woodmans weer eens een keertje opzetten. Ik zal begin jan een mailtje rondsturen.

    Wanneer is Kampen?

     
  17. FRANK103 miept:
  18. 24 januari?

     
  19. Steffer miept:
  20. Uh, ben je niet in de war met de bunker in Drachten?

     
  21. FRANK103 miept:
  22. Is die race stiekem verplaatst?