Slotkoffer update 1

Dumped by Steffer 26 November 2010

De eerste update aan de koffer is een feit.

Een paar koperen plaatjes, een 12v plug en enkele draadjes zijn de onderdelen voor een "rollenbankje". Zo'n rollenbankje had ik al los maar ik wilde er eentje vast aan de koffer maken.

Het gat waar de plug moet komen.

De sleuf voor het schoentje een een foutief gezaagd stukje (de plug zou hier komen maar zat hier te dicht op de sleuf)

De plug op zijn plaats (met hotmelt, hoe anders....)

De geleidestrips op hun plaats en verbonden met de plug.

De plug aan de buitenzijde.

De trafo met stekker die ik voor de eerste rollenbank in gebruik heb kan ik ook voor deze gebruiken. Het voordeel van die trafo is dat de voltage traploos instelbaar is. De geleidestrips gaan ook de bocht om zodat ik van 2 kanten de rollenbank kan gebruiken (alhoewel aan de buitenzijde natuurlijk de spanning is omgedraaid.....maar de stekker van de trafo kan ik ook omdraaien....)

Alleen nog een beetje afwerken....

7 comments

  1. MarcStouten miept:
  2. mijn volgende uitdaging.

    De 'ideale' koffer maken

     
  3. Steffer miept:
  4. Uh, bestaat niet volgens mij. Je kan wel hele mooie koffers kopen maar met prijzen van 300+ ben ik daar klaar mee....

     
  5. FRANK103 miept:
  6. Mooi, zoiet moet ik ook nog maken, dacht zelf aan iets met een batterij (dat scheelt weer een plug).

    Hoe zit het trouwens met de wieltjes of de heliumballon om jouw koffer te verplaatsen?

     
  7. Steffer miept:
  8. Fr103: ik heb een oud steekwagentje bij mijn moeder weggeplukt en Arnaud lag al meteen in een deuk....maar ik hoef lekker niet te sjouwen!

     
  9. FRANK103 miept:
  10. Dus nu moet het arme mens een nieuwe rollator scoren bij de drogist?

     
  11. PorscheHarry miept:
  12. Steekwagentje? Heftruck zal je bedoelen :-) Ik vond het al knap dat je het hele spul in die kelder had gekregen genaamd De Bunker.

     
  13. Steffer miept:
  14. 103: tja je moet soms keuzes maken...

    PH: ik had van Leo al van te voren de breedte maten van de deuren opgevraagd, net als de hellinghoek van de oprit, en de diepte vd tafels...