En toch kannut!!!

Dumped by Steffer 03 October 2008

Nee, ik heb geen Mosler maar wel een snelle Supra, NSX, Canon Porsche en R8c......maar met geen van deze kon ik wat maken om de tijd van Frankieboy te kraken. De tijd MOEST eraan omdat ik vond dat het niet kon dat een ander op mijn...MIJN baan de snelste tijd zou hebben!! Ik kon met de Supra de tijd van Frank aardig benaderen, maar dat laatste stukje bracht me tot wanhoop...een Mosler moest er komen!!

Even in discussie met mezelf bracht me tot het plan eerst maar even uitzoeken WAAROM de Mosler zo snel Stycha kan afraffelen....en dat was natuurlijk de snelheid (naast een goede wegligging) Ondanks dat ik maar een kleine 4 meter recht stuk heb kon de Mosler een veel hogere top halen dan alle andere wagens! Hey, maar ik heb een model die ook een hoge top heeft, de Proslot Toyota GT1 met Scaleauto motor. Deze Scaleauto motor kan een vrij hoog toerental aan, maar zou het genoeg zijn om de snelste tijd te creeeren? Ja dus!!!

Een wonder? Nee, een slap chassis, een platte wagen, een supersnelle motor en wat fietspoetswonderolie en het ding ging als een speer!! Ik begon met rondjes van 8.5 dus zag er niet direct een superronde in, maar de tijden gingen rapido naar beneden en bleven lang op 7.6-7.7.......met een enkele 7.5 als uitschieter. Hebbes!!!!

Heb maar meteen de lijst met snelste tijden aangepast.
Frank, zie je die achterlichten....??? Hahahahaha.......

4 comments

  1. Danny miept:
  2. Steffer dat is geen verrasing voor mij, de proslot toyota is idd de snelste auto die ik ook al gezien heb, destijds toen ik nog in clubverband reed, helaas (door zijn laag gewicht)kon hij onmogelijk door de technische controle geraken.
    Wel een echt beest als je het mij vraagt.

     
  3. Steffer miept:
  4. Met de proslot motor was ie al snel, maar de Scaleauto motor is echt snel! Volgens mij te snel voor clubraces.....

     
  5. HenkG miept:
  6. Gefeliciteerd! Je kan die treintjesmeneer toch niet het record laten houden?
    Ook bij mij op de baan is de GT One in genoemde samenstelling de snelste auto. Het vreemde is wel dat ik dat niet terugzie op een Fleischmann ondergrond. Wie heeft daar een verklaring voor?

     
  7. FRANK103 miept:
  8. Ik begrijp dat ik de komende tijd niet welkom ben? Anders kan die 7.5 wel eens sneuvelen!