Wijnfeest in Wolff

Dumped by Steffer 30 September 2008

Twee weekenden terug naar het wijnfeest in Wolff (D) geweest. Elk dorp in het Moezelgebied heeft zijn eigen wijnfeest, op een willekeurig weekend van het jaar. Veel wijn (vooral wit, maar ook rode gelukkig), hier en daar bier (tja) maar vooral ook veel eten (lekker!!).......


Duitse 1/2 liters...dat ging schnell...te schnell...


De karbonades liepen we maar voorbij omdat we van 1 zo'n lap meteen voor 3 dagen zouden hebben gegeten. Maar aan het eind waren ze gratis, en als echte Hollander laat ik die kans niet ontgaan...


Bij een wandeling in een ander dorp stonden een partij oude FN motoren uit ons eigen landje. Mooi!!


En bij oude motoren horen daar natuurlijk ook een zijspan bij...


Omdat het al aan het eind van de middag was, was het spektakel al min of meer voorbij, maar we konden nog even horen hoe enkele oudjes wegpruttelden....


Onderweg naar huis nog een Ferrari gevolgd door een Porsche. Met een beetje gecross door de file (courreur Huug) kon ik nog een redelijk acceptabele foto maken. En nee geen "huh", veels te makkelijk....


En ja, ik heb meer foto's gemaakt, maar van mooie huisjes, zuipende gasten en (vr)etende vrienden kan ik jullie niet aandoen!! Ik ben geen 103...

2 comments

  1. FRANK103 miept:
  2. Altijd mooi zo'n ferrari!

    Moest je zelf niet op de motor die kant op?

     
  3. Steffer miept:
  4. Volgend jaar doen we dat wel.