Dakannie!!

Dumped by Steffer 27 September 2008

Frank had genoeg van MTRC maar wilde graag een nog keertje bij mij langskomen. Nou, hierbij een avond afgesproken en ook Huug en Tipi konden racen. Met korte races konden we mooie een 4-tal wedstrijden afwerken. Van de 4 races kon Frank er 103 van winnen...maar wel met alle mogelijk manieren om vals te kunnen spelen. Hij blijkt zijn vak goed te verstaan: stiekum een NC6 gebruiken....de"langzame" M1 was achteraf toch helemaal niet zo langzaam....


...de tegenstander verblinden met zijn geflits....aan alle kanten het zicht belemmeren....een net banden-geprepareerde auto op een stoffig gedeelte zetten....of deed Huug dat...?


Voor de rest stelte zijn rijden diep teleur en kon hij alleen maar met zijn Mosler103 imponeren...een 7.6 als nieuw baanrecord....het bewijs dat de Mosler toch echt wel een snelle wagen is, zelfs in 103 z'n handjes....


De avond was niet af zonder muziek en een lekker versnapering. Het is weer bockbier tijd, dus de juiste houding tijdens het racen kwam van Huug...


...of gaan bier en racen toch niet samen want ik zie dubbel...


Frank had natuurlijk zijn boodschappentas bij zich, gevuld met een lading doosjes waarin de modellen veelal misbruikt zijn bij MTRC....en ook de kidz-colored 103 mocht mee om ons te imponeren.....


Ook zijn Slotit regelaar had hij in de tas zitten. Deze had genoeg knopjes waar een Boeing 747 piloot een harde dobber aan heeft, maar Frank was verstandig deze niet op mijn baan te gebruiken. De Scalex aansluitbasis zou dit vernuftig wondertje geheel vernietigen tot een hoop smeulend plastic....


Tipi kon zijn Marcos lekker de baan rondkrijgen maar toch niet snel genoeg voor het andere geweld. Gelukkig was hij niet bang voor de laatste plaats omdat daar Huug een patent op heeft...


Twee werelden van verschil in uiterlijk en jaartal, maar beiden beauties en bijna gelijkwaardig in snelheid...


Voor de betere pics kan gesurfed worden naar Frank zijn 103-de blog. Ik ga alvast kijken welk model ik moet gebruiken om die 7.6 van Frank van de 1ste plaats te drukken, want de beste tijd van een niet-Stef'R op mijn eigen baan......dakannie!!!

2 comments

  1. FRANK103 miept:
  2. Nou, ik vind jouw verslag heel uitstekend hoor, en de foto's ook. Alleen die 7,6 weg krijgen gaat je niet zomaar lukken. En ik zal een volgende keer proberen daar een 7,5 van te maken!

     
  3. Steffer miept:
  4. Effe een NSR Mosler aanschaffen!!