Stycha race

Dumped by Steffer 06 January 2010

Afgelopen dinsdag een raceavondje geplanned. Huug, Tipi, B en B junior waren aanwezig. Fr103 niet wegens de ijzel in zijn straat/dorp....verstandig? Laten we het daar maar op houden.
Nu waren we met 5 man, dus een team wedstrijd zat er niet in.

Voor de verandering geen Supra race gereden maar een classic, waarbij ik de 908 natuurlijk in heb gezet. B junior had de 908 Flunder van pa B gepakt en aangezien ze er maar 1 bij hun hadden bood Tipi zijn 512s met SI aan. B dus met de 512s, Tipi zelf nam de Lola T70, aangepast met SI en Ninco F1 bandjes. Huug had een Ford GT van Scalex in gedachten. Classic? De oude GT40 was dat wel, maar de nieuwe? Ach, het is een beauty (de Ford!) en Huug wil zo graag eens winnen......

Felle strijd werd onderling geleverd tussen de 512s, 908 Flunder, Lola en de Ford....mijn 908 was geen concurrentie, de ingebouwde Shark was te snel....

Huug had wel een race gewonnen en werd zowaar niet laatste. B kon heel goed met de 512s racen en heeft plannen om zijn eigen 512s maar raceklaar te maken. Tipi vond zijn Lola lekker rijden ondanks dat de bandjes niet perfect om de velgen heen konden. B junior had de meeste pech, de niet orginele voorbandjes van zijn 908 liepen aan tegen de body. Na deze omgeruild te hebben voor de orginele Fly wielen deed hij zowaar weer mee....

Maar jammer dat we 1 man misten.....Fr103, de volgende keer kom ik wel halen!

5 comments

  1. PorscheHarry miept:
  2. Ik snap ook niet dat Frank103 niet in die 18km file op de A9 wilde staan. Het bleek de langste avondspits (tot dik 2.00uurAM) ooit, dus een beetje een zwak excuus ;-)
    Ik ben ook wel benieuwd naar jouw Stycha park en vooral om in jouw dubieusz lijst terecht te komen.

     
  3. Steffer miept:
  4. PH: Gelukkig hoeft Fr103 niet over de A9, maar binnendoor....en de file was woensdag....en geef maar een gil als je langs wilt komen (als je dan niet in de dag vergist...)

     
  5. Dutch miept:
  6. Hey Steffer, ik vind die Ford van scalextric ook heel mooi.
    Rijdt dat standaard een beetje lekker, of is die zwaar getuned?

     
  7. FRANK103 miept:
  8. Pfff, als de afdeling P en A wel aanwezig waren dan schaam ik me wel een beetje hoor. Dan viel het kennelijk toch wel mee met de gladheid....

    :-(

    En ik had de achterlichten van mijn bolides juist zo gepoetst voor jullie.

     
  9. Steffer miept:
  10. HuubG: Ik heb geen idee. Hij is van Huug en hij is er blijkbaar wel in zijn sas mee (ondanks dat ie niet wint)

    Fr103: Tja, eerst proberen dan gillen... enne welke achterlichten? Ik heb er nog nooit 1 gezien....