Nog nooit gebeurd dat ik 2 posten achter elkaar zou plaatsen, maar deze was wel de moeite waard:
Bieden maar!!!!!
Valt die 3000 op Marktplaats in het niet....!!
Hier de link
De raceavond op 5 juni
-
Deze maand heeft Marc ons 2 keer uitgenodigd voor een raceavond, dit
verslagje gaat over de eerste avond op 5 juni.
Dat begint met het spaarzaam oliën v...
1 hour ago


Toch vanavond nog even mijn bankrekening controleren.
NB is de staatsloterij al geweest voor november?
Is dat inclusief een setje slicks?
@ jacko,
gezien het jaargetijde zit er misschien wel een setje winterbanden op stalen velg bij.