Huh...tuned...

Dumped by Steffer 26 October 2009



Zeg het maar...

7 comments

  1. PorscheHarry miept:
  2. Ik geloof dat iedereen er stil van is :-) Pimp my Lada of is het toch een Fiat 128 ?

     
  3. Jacko miept:
  4. Gaaf, wil ik wel hebben hoor. Eens wat anders.

     
  5. FRANK103 miept:
  6. Coole bak hoor, alleen nog neonverlichting eronder en dan kan je daar echt wel mee naar de PC Hooft!

     
  7. Steffer miept:
  8. @PH: Lada!

    @Jacko: Smaken verschillen, maar het is een keer wat anders...

    @103: Met een Lada naar de PC?

     
  9. Jacko miept:
  10. Ja, jij rijdt en wij zitten met het Finacileel Dagblad in de handen op de achterbank!

     
  11. Steffer miept:
  12. Gelukkig, achterin met een krant zou ik er alleen maar misselijk van worden (echt waar!) Laat mij maar scheuren...uh, netjes rijden...

     
  13. Anonymous miept:
  14. Hey, dit is die ene met die motor van een nissan skyline R43 GTR!!!

    Lijkt me een leuk karretje!