Sinds een paar dagen heb ik Stycha een beetje onder handen genomen. Ik ergerde me namelijk dood aan een gedeelte vd baan waarbij je met de meeste slotcars handig van de vangrails gebruik kan maken en daarmee je je tijd aanzienlijk kan verbeteren.
Bij het ontwerp had ik er wel aan gedacht maar ik had bij sommige punten dit niet opgevat alszijnde het toch niet benut kon worden...wel dus!
Het betreft het gedeelte na de tunnel, het stuk dat gedeeltelijk onder het lange rechte eind loopt. Van de eerste bocht tot en met de haarspeld onder de berg kon vaak de vangrails mee worden gepikt.
Ik ga nu een verruiming van de slipstroken maken na deze 2 bochten zodat de vangrails verder weg ligt dan ervoor.
Het is niet veel werk, maar je bent wel een paar dagen bezig om het geheel ook weer geverft en aangekleed gaat krijgen.
Weblogkoppen
-
Tijd voor wat weglogkoppen, we waren gebleven bij mei 2023
1 Naar het Spoorwegmuseum op 8 mei 2023
2 Geparkeerde Traincharter 1600 op 24 mei 2023
3 Ope...
6 days ago
Van het Huug bochtje tot de Huug bocht ga je helemaal vervangen?
Boel werk!
Gelukkig is het er goed weer voor (om buiten te kunnen zagen bedoel ik...)
Als ik van Huug tot Huug bocht moest vervangen kan ik beter een nieuw baanontwerp maken..... Mooi weer ja, maar ik klus niet overdag aan de baan, maar 's avonds, met een werklamp erbij...lekker warm....ahum...en een Triple...lekker zwaar...ahum...en een lekker heavy muziekje...lekker rustgevend.....ahum....
Een triple, terwijl er van die smaakvolle AZ bierblikken in de handel zijn?
Tja
Goed
Die zijn meer om te verzamelen. Over 28 jaar zijn ze misschien een euro waard. Triple dan maar!
Als AZ dit kampioenschap nog 2x herhaald de komende 2 jaar komt er dan een AZ triple-tje uit?
Vast!
Maar de kans dat AZ dit de komende 2 jaar herhaalt is precies 0?!